Prelekcja o smoku wawelskim, M-G.B.P. w Sośnicowicach
Prelekcja o smoku wawelskim, M-G.B.P. w Sośnicowicach
Drachenstein Drachenstein
94
BLOG

O smoku wawelskim, smokobójstwie i kamieniu smoczym w Sośnicowicach

Drachenstein Drachenstein Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Dnia  14 i 15 listopada 2016 roku przeprowadziłem trzy prelekcje o smokach w Miejsko – Gminnej Bibliotece Publicznej w Sośnicowicach koło Gliwic.

W poniedziałek była prelekcja o kamieniu smoczym a następnego dnia dla dzieci o smoku wawelskim oraz smokach, rycerzach i smokobójstwie.

Biblioteka zorganizowała wystawę na temat smoka wawelskiego a jej autorka jest Katarzyna Malkusz wydawczyni moich książek o smokach.

W czasie spotkań zaprezentowałem moje książki: Na tropach smoka wawelskiego oraz Smoki i smokobójstwo.

Pozdrawiam!
Marek Sikorski

na temat autora zob.:

http://marek-sikorski-autor.blog.pl/

image

Zobacz galerię zdjęć:

Fragment wystawy o smoku wawelskim
Fragment wystawy o smoku wawelskim

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości