Prelekcja pt. "Na tropach smoka wawelskiego" w GBP w Czernicach Borowych
Prelekcja pt. "Na tropach smoka wawelskiego" w GBP w Czernicach Borowych
Drachenstein Drachenstein
168
BLOG

Smocza podróż do krainy Kurpiów

Drachenstein Drachenstein Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


  Gminna Biblioteka Publiczna w Czernicach Borowych oraz Miejska Biblioteka Publiczna w Chorzelach zaprosiły mnie z powodu pewnej smoczej ważnej sprawy. Miałem przeprowadzić tam kilka prelekcji na tematy związane ze smokiem wawelskim, smokobójstwem i kamieniem smoczym, a wszystko to dotyczyło moich książek o smokach: Na tropach smoka wawelskiego orazSmoki i smokobójstwo.

Dnia 7 marca 2017 roku miałem dwie prelekcje dla młodzieży oraz jedną dla dorosłych w GBP w Czernicach Borowych. Wszystko ułożyło się wspaniałe, a to dzięki życzliwości Pani Kierownik Iwony Zakrzewskiej i Pracowników tej Biblioteki.
Następnego dnia, tj. 8 marca, pojawiłem się w Chorzelach i tam na polecenie Pani Dyrektor Biblioteki Jolanty Drejka zawieziono mnie do Zaręby. W tej niewielkiej miejscowości miałem prelekcję dla młodzieży w Zespole Szkół oraz dla dorosłych w tamtejszej filialnej bibliotece.
Potem przyjechałem znowu do Chorzeli i tu też przeprowadziłem prelekcję dla młodzieży w MBP. Muszę przyznać, że także tu spotkałem się z wielką życzliwością.
Uważam, że była to dobra robota, chociaż intensywna, lecz z powodu zainteresowania się tematem wśród młodych i dorosłych Czytelników oraz Pracowników Bibliotek okazała się ona czymś sympatycznym i na pewno pozostanie na długo w pamięci.

Link do mojej strony: http://marek-sikorski-autor.blog.pl/


image

 


Zobacz galerię zdjęć:

Mieszkanki Zaręby w strojach kurpiowskich
Mieszkanki Zaręby w strojach kurpiowskich Prelekcja pt. "Smoki i smokobójstwo" , MBP w Chorzelach Prelekcja pt. "Na tropach smoka wawelskiego", Zespół Szkół w Zarębach

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura