Prelekcja o smoku wawelskim, Szkoła. Pod. w Okmianach, dnia 25.04.2017 r.
Prelekcja o smoku wawelskim, Szkoła. Pod. w Okmianach, dnia 25.04.2017 r.
Drachenstein Drachenstein
66
BLOG

O smoku wawelskim w Okmianach i w Starym Łomie

Drachenstein Drachenstein Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

We wtorek, dnia 25 kwietnia 2017 roku, przeprowadziłem w szkołach podstawowych w Okmianach oraz w Starym Łomie prelekcje dla dzieci na temat mitu smoka wawelskiego.

Spotkanie zorganizowała Pani Dyrektor Elwira Kądziołka z Gminnej Biblioteki Publicznej w Krzywej k. Chojnowa.

W czasie spotkania zaprezentowałem moje książki o smokach: Na tropach smoka wawelskiego oraz Smoki i smokobójstwo.


image

 

Na temat moich książek zob.: www.marek-sikorski-autor.blog.pl

Zobacz galerię zdjęć:

Prelekcja o smoku wawelskim, Szkoła. Pod. w Starym Łomie, dnia 25.04.2017 r.
Prelekcja o smoku wawelskim, Szkoła. Pod. w Starym Łomie, dnia 25.04.2017 r.

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura