Prelekcja w MBP w Łęcznej
Prelekcja w MBP w Łęcznej
Drachenstein Drachenstein
66
BLOG

O smokach i smokobójstwie w Łęcznej i w Puchaczowie

Drachenstein Drachenstein Kultura Obserwuj notkę 0

  W dniach od 15 do 17 maja 2017 roku przebywałem Łęcznej i Puchaczowie koło Lublina. W MBP w Łęcznej przeprowadziłem trzy prelekcje z ilustracjami, a dotyczyły one moich książek.
W poniedziałek w godzinach przed południowych miałem dwa spotkania dla dzieci. Jedno dotyczyło mitu smoka wawelskiego a drugie rycerzy i walki ze smokami.
O godz. 13:00 odbyło się spotkanie dla dorosłych, dotyczyło ono historii Krzyża Świętego.
Następnego dnia miałem prelekcję w GBP w Puchaczowie na temat historii kamienia smoczego jako słynnego kiedyś panaceum. Dzień później przeprowadziłem, też w Puchaczowie, dwie prelekcje dla młodzieży na temat mitu walki ze smokami, czyli o smokobójstwe i legendzie smoka wawelskiego.

Link do strony MBP w Łęcznej z relacją ze spotkania o smokach:

http://www.mgbp.leczna.pl/mgbp/index.php/685-o-smoku-wawelskim-oraz-o-smokobojstwie-spotkanie-autorskie-z-dr-markiem-sikorskim

dsc 0198 m

Link do strony MBP w Łęcznej z relacją ze spotkania  z dorosłymi na temat historii Krzyża Świętego:

http://www.mgbp.leczna.pl/mgbp/index.php?start=3

dsc 0237 m copy


***

Na mój temat zob. : www.marek-sikorski-autor.blog.pl


image



image


image

Zobacz galerię zdjęć:

Prelekcja dla dorosłych w GBP w Puchaczowie
Prelekcja dla dorosłych w GBP w Puchaczowie

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura