Prelekcja w Starych Drzewcach, filia Biblioteki Publicznej w Szlichtyngowej, dn. 25.05.17 r.
Prelekcja w Starych Drzewcach, filia Biblioteki Publicznej w Szlichtyngowej, dn. 25.05.17 r.
Drachenstein Drachenstein
54
BLOG

Smocze podróże, czyli kilka słów o pracy własnej nad promocją książek

Drachenstein Drachenstein Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

  Może to wielu dziwi, że często publikuje wiadomości o moich podróżach, ale zajmuje się popularyzowaniem wiedzy na temat smoków. Uważam, że robię coś dobrego, bo wiedzy nigdy nie za mało. Przy okazji promuję moje książki: „Na tropach smoka wawelskiego” oraz „Smoki i smokobójstwo”.
Ostatnio, czyli pod koniec maja i na początku czerwca br., byłem w Bibliotece Publicznej w Szlichtyngowej, w Gminnej Bibliotece Publicznej w Górze Kalwarii, w Bibliotece miasta i Gminy w Piasecznie oraz Miejskiej Bibliotece Publicznej w Kędzierzynie-Koźlu. Brałem udział też w „Targach Książki Nad Odrą” w Kędzierzynie-Koźlu, gdzie zaprezentowałem obok moich książek o smokach też najnowsze zbiory opowiadań: „Sen dziwny i straszny” oraz „Upiór w lustrze”.


Na mój temat zob.: www.marek-sikorski-autor.blog.pl


image


Moja najnowsza książka pt. "Upiór w lustrze"!

image


Zobacz galerię zdjęć:

Prelekcja w Bibliotece Publicznej w Szlichtyngowej,  dn.25.05.17 r.
Prelekcja w Bibliotece Publicznej w Szlichtyngowej,  dn.25.05.17 r. Prelekcja w Bibliotece Publicznej w Górze Kalwarii,  dn.1.06.17 r. Prelekcja w BPMiG Piaseczno, dn.2.06.17 r. Prelekcja w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Kędzierzynie-Koźlu,  dn.6.06.17 r. "Targi Książki Nad Odrą” w Kędzierzynie-Koźlu, dn. 31.05.17 r.

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura